سرخط خبرها:
در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان سمنان" آیین معرفی و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان" مطرح شد:
استاندار سمنان: موفقیت های استان حاصل تلاش تیمی دستگاه های اجرایی است
استاندار سمنان گفت:تمامی کارها، اقدامات، موفقت ها و رتبه های کسب شده توسط استان سمنان حاصل یک کار تیمی متشکل از تمامی مسئولان دست اندرکار بوده و ماحصل یک کار انفرادی نیست.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز شنبه 17 شهریور 1403 در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان سمنان "آیین معرفی و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان" در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری گفت: به واسطه همدلی، وفاق و صمیمت موجود در سطح استان، در بخش ها و حوزه های مختلف و بویژه تکریم ارباب رجوع، اقدامات مطلوبی تاکنون صورت گرفته و رتبه ها و موفقیت های شاخص کسب شده است.
وی افزود: سیاست دولت چهاردهم نیز کرامت و عزت افراد و رضایتمندی و کار برای مردم است.
هاشمی خاطر نشان کرد: استان سمنان در بحث رشد اقتصادی رتبه سوم را به خود اختصاص داد، در حوزه واحد های راکد بیش از 218 واحد صد درصد راکد را راه اندازی نمود و در حوزه صادرات و جذب سرمایه گذار خارجی اتفاقات بسیار مبارکی رقم خورد.
استاندار سمنان همچنین بیان داشت: استان سمنان اولین استان در بحث ایجاد اشتغال و جزء استان های موفق در سطح کشور است؛ همچنین توانست در حوزه نهصت ملی مسکن نیز با 21 هزار واحد مسکونی در حال ساخت، رتبه های برتر کشور را به خود اختصاص دهد.
وی همچنین عنوان داشت: از تمامی مدیران دستگاه های اجرایی و کارکنان زیر مجموعه های تابعه بواسطه تلاش برای تحقق سیاست ها و برنامه های استان و دستیابی به موفقیت ها و رتبه های شاخص و برتر کشوری، تقدیر و تشکر می کنم.
استاندار سمنان گفت: انشالله در ادامه مسیر پیش رو نیز با همان سیاست کارجهادی و شبانه روزی بتوانیم در راستای تحقق برنامه ها و سیاست های دولت چهاردهم بکوشیم.
تاریخ:
1403/06/17
تعداد بازدید:
295
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal